»Šolanje prek Zooma na daljavo je povzročilo, da so imeli otroci 63 odstotkov več sedenja, 30 odstotkov več telesno neaktivnih dejavnosti in le sedem odstotkov zmerne do intenzivne dejavnosti.«
»Pomembno je, da so ustrezno organizirani tudi odmori in telesna dejavnost.«
»Največ takih otrok smo izgubili, na pol izgubili ali pa jih izgubljamo.«
»Otroci so doma že več kot 80 dni, brez podpore, njihove stiske in primanjkljaji v nebo vpijoči. Premier pa se krega z mediji, kdo je kaj rekel, in razpravlja o nekih imaginarnih modelih. Realizacije nobene. Nesposobnost razmišljanja in ukrepanja je pripeljala do tragedije.«
»To, kar sem danes doživela na Zoomu, me je zelo prizadelo. Otroci že zelo trpijo, so apatični in bledi.«
»Raziskave, ki jih delajo tudi širše, kažejo, da se je število klicev na SOS-telefon bistveno povečalo, da je več družinskega nasilja v teh zaprtih prostorih, da je več alkoholizma, pri mladih bo verjetno kar nekaj časa potem potekalo obdobje, ko se bo treba socializirati, priučiti na sobivanje v večjih skupinah. To naj se zgodi čim prej.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Šolanje na daljavo je za večino otrok s posebnimi potrebami velik izziv in velika težava.«
»Kljub temu, da gre za otroka, ki je bil za delo pri pouku v šoli izjemno motiviran, pri mlajšem otroku, ki obiskuje vrtec, pa opažam, da izjemno pogreša stike vrstnikov, da išče te stike pri nas.«
»Res žalostno, da so otroci Jerneja Pikala že več kot 80 dni brez podpore in v stiski. Kaj počne center za socialno delo? Bo potreben odvzem? Moja dva osnovnošolca pridno vsak dan delata šolo na daljavo, z vso podporo. Hvala učiteljicam. Stiska pa, ko morata z računalnika.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju